domingo, 13 de marzo de 2016

EL RODATGE: Dia 12 i últim

(dissabte, 3 de gener de 2015)
Colonia Güell / Estació de Sant Andreu Comtal/ Casa de Josep


La MERCÈ i jo vam anar a passejar a la Colonia Güell, a Sta.Coloma de Cervelló, i aquí vam aprofitar per acabar de rematar la filmació de FENT MEMÒRIA.  

Feia bon dia. Visualment l'entorn és un lloc bonic i a més podíem enregistrar les introduccions sense sorolls molestos.

Per la tarda vaig enregistrar a casa meva, sota una llum en penombra, les noticies que feien referència a la nostra estimada revista, que tots coneixem com "La veu", tot i que la vam anomenar així només en el darrer tram de la seva existència.  Al principi nosaltres ens referíem a aquesta peculiar publicació com "la revista", perquè realment per nosaltres no hi havia cap altra.

Si hagués disposat de més temps m'hagués agradat millorar les imatges de casa meva: segurament surten massa fosques, però la veritat és que el procés de gestació d'aquest projecte ja havia estat massa llarg per voler ser massa perfeccionista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario