sábado, 12 de marzo de 2016

EL RODATGE: Dia 6

(dissabte, 27 juliol 2013)RAMON BARNADA i Sr.RAMON 
Jardins del Príncep de Girona

Aquest dia va ser un tant especial. Al RAMON BARNADA no el veia des de feia molt anys i al seu pare encara més. Em va fer il·lusió poder compartir aquella jornada amb ells; de recuperació d'eposidis i de sensacions. Totes les aportacions de companys eren molt valuoses, però la del RAMON BARNADA era un tant especial, perquè al no assistir a les darreres trobades anuals, no havíem tingut ocasió de contrastar records.

Vaig triar l’escenari dels Jardins del Príncep de Girona, perquè estan a prop d’on viu el Sr.RAMON, i vaig pensar que era bona idea facilitar-li la feina i que s'hi acostés fent un passeig.

Mentre els esperàvem el XAVI, el GUILLEM i jo vam fer un campionat a tres al ping pong. El XAVI i el GUILLEM van fer el que van poder, però em vaig imposar, per la qual cosa sóc el vigent campió familiar de ping pong.

Quan van arribar el RAMON BARNADA i el Sr.RAMON vam estar xerrant una mica, per no atacar-los en fred, amb preguntes de fa trenta anys i quan vam trobar un fons atractiu –com és l’estanc- vam filmar les respostes.

Ambdós es van mostrar breus, però amb ganes de recordar vells temps. El RAMON BARNADA semblava estar encara sorprés perquè en 1980 discutissim si entrava o no a l'equip. La realitat és que llavors la plantilla era de dotze jugadors i haviem decidit que només es farien fitxatges si es produïa una baixa.

En acabat ens vam anar a fer un refresc i curiosament, sense la intimidació de la càmera, ambdós van recordar més vivències. Llavors vam tenir la oportunitat d’afegir uns talls, força interessants, a la pel·lícula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario