sábado, 12 de marzo de 2016

EL RODATGE. Dia 8

(una dia d'agost de 2013)

XAVI RUIZ
Casa de Xavi Ruiz

El XAVI, com el tinc sempre tant a mà, el vaig deixar pel final. Vaig pensar que, després de les experiències dels plats del Versalles i els gossos dels parcs, havia que cuidar el tema del so, indispensable en un documental. Així que vaig decidir que les respostes del XAVI i les meves intervencions sobre la història de LA VEU les faríem a les nostres respectives cases.


El XAVI és probablement el sanesbarenc amb millor memòria –després del que ho pogut constatar durant el rodatge del documental- i el seu testimoni era valuós per aquest motiu, i també perquè va jugar un paper destacat en molts esdeveniments de la història sanesbarenca. 

Sempre present, des de la fundació al 1979 fins la dissolució al 1988, ha passat per ser, entre altres coses, el segon jugador amb més partits jugats.
Tothom recorda que va ser l’inventor de les historietes i aquest tema el vaig voler tractar d’una forma especial; filmant al XAVI dibuixant aquells personatges mortadelians que parlaven en rodolins.... "Com em dic Pujol, he marcat el quart gol".




No hay comentarios:

Publicar un comentario