domingo, 13 de marzo de 2016

EL RODATGE: Dia 9

(una nit d'agost de 2013)

CARLES SALAS
Avda.Diagonal (parada del 34) i C/Tuset (Drugstore David)

El dia nou l'havia de dedicar al nostre nº 9; el CARLES SALAS. Tot i que l’enregistrament de les respostes del CARLES SALAS ja les tenia per haver-les filmat al bar Versalles, aquest sanesbarenc havia de personalitzar uns episodis clau de la nostra història. Apart de ser el jugador que més partits va jugar amb el C.E.Sanesbar, va ser el primer capità, ell va ser qui va idear el nom de l'equip,  va crear els carnets de socis i va ser un defensor fervent de les assemblees; Ah! I va tenir el seu anecdòtic paper en un famós episodi com va ser el segrest del QUINI; al 1986 (tot i que ell diu que no va tenir res a veure).
 
El CARLES SALAS va explicar a la càmera, assegut a la  parada del bus 34 –a la Avda.Diagonal- cóm se li va ocórrer lo del nom de l’equip. Vam enregistrar aquest tall i vam pensar de repetir-lo a dalt del bus, per triar a veure quin quedava millor, però a dalt del bus hi havia molta parròquia i em vaig limitar a filmar una mica l’ambient. Aquests talls els vaig aprofitar per la intro del documental.

Vam baixar a prop del carrer Tusset, on es troba el Drugstrore David.  Aquest drugstore havia estat escenari a l’any 1982 de unes quantes assemblees i era un lloc d’oci on es podia jugar a jocs de taula. Jo no puc recordar-lo, perquè llavors jo estava fent la mili a Melilla.

En aquest espai vam filmar alguns talls. Un d’ells va ser el de la noticia del segrest del QUINI, un dels pocs fets socials que vaig voler incorporar al documental, ja que em va semblar que, encara que fos de forma breu, s’havia de fer referència a l'entorn històric que va envoltar al Sanes durant els anys vuitanta.

També vaig filmar els records del CARLES sobre les assemblees, que llavors eren una activitat molt destacable i que donava molta vida al club.

No hay comentarios:

Publicar un comentario