sábado, 12 de marzo de 2016

EL RODATGE: Dia 5

(dijous, 25 de Juliol de 2013)
NACHO TORREBLANCA i JOAN PUJOL
Escola Pegaso i Parc de la Pegaso

El meu avi COSME -un gran esportista, que va ser campió de Catalunya de basket i tenia devoció per les bicicletes- es va passar mitja vida treballant a l’antiga fàbrica de camions Pegaso; on avui es troba el parc del mateix nom. Així que vaig estar encantat de filmar en aquest escenari, del parc i de l’escola, on a més el C.D.Sanesbar va jugar varies temporades.

Aquest dia va ser especialment pesat a la feina i havíem concretat el rodatge en jornada de cada dia, per poder filmar a l’escola sense problemes. No vaig demanar permís. La veritat és que no hi vaig pensar, i quan estàvem filmant la pista, on practicaven unes patinadores, l’empleat –sempre els empleats!- ens va dir que tururut; que sense permís no es podia filmar a les nenes.

Em vaig sentir un tant incòmode, però li vaig explicar el que volíem fer i llavors l’home ens va convidar a filmar en una pista apartada, que ens va anar molt millor perquè no se sentien sorolls, però on no hi havia massa llum. Ho sento NACHO, vas quedar una mica fosc.

El NACHO sempre resulta divertit, sempre té ocurrències i el seu testimoni va transmetre alegria i uns records que es notava que tenia molt presents.
El XAVI i jo vam mirar de buscar una alternativa a l’escenari de l’escola, per poder filmar al JOAN PUJOL i vam creure que, tenint el Parc de la Pegaso al costat, podríem mirar de cercar un lloc adient.

L’escenari triat va ser l’estany i el XAVI va convidar al JOAN que parlés alt per tal de que el sorollós sortidor de la font no toqués massa la pera.

JOAN PUJOL va ser un company molt implicat en l’època que va ser sanesbarenc (1979 a 1984). Gràcies a ell i les seves gestions vam poder jugar tornejos al barri i crec que tots teníem en la seva figura, la d’un bon gestor de feines administratives. I aquesta imatge i perquè sempre es mostrava molt responsable, el vam escollir com a membre del Consell al 1982; formant un triunvirat amb CARLES SALAS i XAVI RUIZ.

No hay comentarios:

Publicar un comentario